Så mycket saker att göra så lite tid

Efter skolan som inte var så lång, gick bara till 12 åkte julia& jag hem till hilda tillsammans med hilda förstås. och åt köttbullar och makaroner. vi kollade också runt på folks bloggar och bdb-er och pratade kläder.

Har blivit lite klädberoende just nu, har absolut inget att sätta på mig! eller jo den där blå och den där gräddvita och den där......osv. okej jag  har ganska så mycket kläder men jag vill ha mer!!!!!!!! :)
Man kan aldrig få nog, vill sätta mig och kolla klädhemsidor och leta efter en bra bärbardator! Men jag måste plugg tyvärr kanske kmr det ett inlägg snart igen:) en paus från pluggandet.

*15.52 är klockan just nu måste ta en paus, måste se på Top model:)
*21-23 är det desperet house wives på kanal 5 måste se det också:)
*måste plugga
*och måste laga pizza....hm hur ska jag hinna med allt?:o jaja hinner väl får jag hoppas.

ops!! kl är nu 15.54 måste springa ner till tv och sätta på top model.

puss&kram



14.58, SPRING!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0