Killen var som alla andra killar

Är alla killar lika dana eller finns det någon som är annorlunda?
Finns det någon som är olika alla andra, och vågar vara sig själv?
Är det bara i sagorna och i fantasier som drömprinsar finns?
Eller finns de på riktigt, och i så fall hur hittar man dom?
Man kan ju inte pussa en groda och helt plötsligt står han bara där eller?
Så många frågor och inga svar, ska kärleken vara så här svår?

När man var liten var det bara att fråga:
" får jag chans på dig?"
så gulligt och lätt, nu är det svårt och lite pinsamt istället



vet inte om mina funderingar leder någon vart och den hjälper säkert inte er
och det är igentligten ingen fara med mig, en lätt tonårsromans som jag har glömt imorron, eller inte.........


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hallåååå

försök att sluta tänka

på honom, han var dum

det var han

Jag finns här om du vill

snacka eller nåt <3

2009-04-16 @ 17:52:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin Smith

jag vet inte vad texten handlar om..

Men jag känner precis likadant!

Finns bara prinsar i sagor, eller står han bara framför dig en vacker dag?

Love sucks...big time!!

2009-04-17 @ 17:27:39
URL: http://thelovedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0