GladPåsk!

Glad påsk på er allihopa:)

Direkt när man vaknade var det den traditionella påskäggs-letandet, som är roligt i början och ju längre det går innan man hittar ägget destu tråkigare blir det. Mitt låg i smutstvätten, och så fick jag en bok:
" Med himlen som tak" läste den för några år sedan men kmr inte ihåg något av den, så ska läsa den hela dan:)

Ska oxså hjälpa mamma med förberedelserna inför ikväll, vi får stor främmande Miss Thalin och Miss Millard kmr hem till mig! Så nu måste jag gå och städa och damma hela huset, och äta upp mitt godis. Dom är små godisråtttor båda två!

GladPåsk på er, ät mycket godis idag<3

Kommentarer
Postat av: alida

haha, lätt att vi är. Det blev mycket

godis denna dag! yammi.

2009-04-12 @ 14:02:23
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0