bajskorv med bröd

skola idag då:)  julia skrev på sina händer:



Jag har lite halv panik!!! Jag ska på söndag ut och paddla kanot med delar av släkten, hm vilka ska mer med jo:
HAN HAN NI VET HAN INTE HAN UTAN HAN!!!!!! kanske.........hm vad ska jag ta mig till tänk om han frågar:
- hej är det du som har busringt mig typ 500 gånger?!?!?!?!?

hm vad svarar man på en sån fråga?? nu fick ni ockås en liten ledtråd till vem det är. men nu måste jag gå och göra upp en plan på vad jag ska göra och säga på söndag. För mer info kom i kväll och möt mig mej med idéer!!!!!!!

puss och kram<3


Kommentarer
Postat av: Malin Smith

Hej söta människa..

Skulle du kunna länka mig som Malin Smith?

det är mitt "bloggnamn", haha ;)

Puss.

2009-04-23 @ 21:25:31
URL: http://thelovedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0