Andas in andas ut tänk på din hygien

Förlåt om jag var konstig igår på konfan och mitt inlägg var så himla deppat, men hela jag var deppad.
Hade gått och svävat på moln i flera veckor och sen bara kom ett plan och kraschade mitt fina moln så jag ramlade ner och dog!!! Nemen inte riktigt å men nästan, hade liksom hoppats på något fint och sen bara hände det där.

Jaja idag har jag iallfall varit ute och sprungit med Julia, as jobbigt men vi tog oss runt och förbättrade vårat resultat med 7min helt fantastikt om ni frågar mig. Har är våra skor innan de blev helt svettiga och äckliga:
Jag hade jobbigt och andas där av rubriken:)



sen kom levi och axel in så här!  levi till vänster och axel till höger:


hahahahahxD

puss&kram ska plugga lite nu<3

Kommentarer
Postat av: Linnea Bjervås

Hahaha, så grymt söta.

Men Lydia behöver du prata med nån så finns jag här. Forever and ever!

Älskar dej<33! Kram

2009-04-16 @ 20:15:32
URL: http://lillalelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0